مدیرکل تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان جنگلها،مراتع و آبخیزداری کشور
مدیرکل تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان جنگلها،مراتع و آبخیزداری کشور از اقدامات صورت گرفته در راستای افزایش خدمت رسانی به مردم بازدید کرد.
مدیرکل تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان جنگلها،مراتع و آبخیزداری کشور از اقدامات صورت گرفته در راستای افزایش خدمت رسانی به مردم بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم، ظهر دیروز علی جعفری مدیرکل تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان جنگلها،مراتع و آبخیزداری کشور از اقدامات صورت گرفته در راستای افزایش خدمت رسانی به مردم در قالب راه اندازی میزخدمت حضوری و جلوگیری از تردد مراجعین به ساختمان های اداری و مرتب سازی اوراق اداری و فراهم سازی زیرساخت اولیه جهت راه اندازی بایگانی دیجیتال و بهسازی تجهیزات اداری بازدید کرد.
در این بازدید سید محمدتقی
سجادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، از اقدامات صورت گرفته در راستای
افزایش رضایت مراجعین گفت و اظهار داشت: طی این مدت تلاش شد تا ضمن فراهم سازی
زیرساخت های اولیه راه اندازی میز خدمت از قبیل تعمیر و تجهیز فضای مناسب، اشخاصی
با سابقه ی درخشان و سعه ی صدر بالا جهت حضور در میزخدمت گزینش شوند تا ضمن
پاسخگویی درست و دقیق و راهنمایی مناسب، امور مراجعین را در کوتاه ترین زمان به
انجام برسانند تا از حضورهای تکراری و مراجعات بی دلیل اجتناب گردد.
در ادامه محمود روح الله پور
مسئول میزخدمت گفت: طی بررسیها و
مطالعات صورت گرفته از مراجعین اداره کل،
در سنوات گذشته مشخص شد، بخش قابل توجهی از مراجعات مردم به این اداره مراجعات
تکراری و در برخی موارد مراجعات غیرمرتبط بوده که در همان بدو ورود به اداره می
توان این مراجعات را هدایت و به مسیر درست راهنمایی نمود.
وی افزود:به منظور رفاه حال
مراجعین و افزایش اطمینان مردم ، شرایطی فراهم شده تا مراجعین بتوانند، ضمن مشاهده
ی جزئیات روند کار با مسئول مربوطه ایی که بایستی امور آنان را به انجام برساند،
مکالمه داشته باشند.
در ادامه جعفری و تیم همراه ضمن بازدید از ظرفیت های ایجاد شده در حوزه ی فناوری اطلاعات، ازبایگانی اداره کل و اداره شهرستان نیز بازدید داشتند و در جریان زیر اقدامات صورت گرفته در راستای تکفیک، تصحیح و پالایش پرونده های اداره کل قرار گرفتند.
ارسال به دوست