انتصاب سرپرست جدید معاونت حفاظت و امور اراضی
عصر دیروز در شورای هماهنگی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم سرپرست جدید معاونت حفاظت و امور اراضی منصوب شد.
عصر دیروز در شورای هماهنگی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم سرپرست جدید معاونت حفاظت و امور اراضی منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی ادارهکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم، عصر دیروز در جلسه ی شورای هماهنگی که با حضور مدیرکل، معاونان و جمعی از مسئولان این اداره کل در سالن طبیعت برگزار شد سرپرست جدید معاونت حفاظت و امور اراضی منصوب شد.
حجت الاسلام و المسلمین مهدی احمدی نماینده ی ولی فقیه در اداره کل، با اشاره به حدیث معراج به ارزش و اهمیت خدمت به انسان و توجه به کرامت انسانی پرداخت و گفت: امام کاظم (ع) در بحارالأنوار می فرمایند: مَن سَرَّ مُؤمِنًا،فَبِاللهِ بَدَءَ، وَ بِالنَّبِیِّ(ص) ثَنّی، وَ بِنا ثَلَّثَ؛ هر کس مؤمنی را شاد کند، اوّل خدا را شاد کرده است، دوم پیامبر خدا(ص) را، و در درجه سوّم، ما را.
امام علی(ع) نیز در حدیثی می فرمایند: فرصت ها مانند ابر می گذرند. فرصت های در اختیار گذرا هستند و از این فرصت ها بایستی برای خدمت به مردم و خلق بهره ی لازم را ببریم.
محمد شعاعی سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم در اولین جلسه ی شورای هماهنگی پس از انتصاب، طی سخنانی با اشاره به اینکه تغییرات سازمانی در راستای ایجاد تحول و نوگرایی برای رسیدن به اهداف سازمانی انجام می شود، اظهار کرد: در اداره کل همه باید یک دل باشند، تا بتوانیم از منابع طبیعی و انفال به خوبی حفظ و حراست کنیم.
وی در ادامه گفت: افراد مسئول، باید در حوزه ی کاری خود تمامی مسایل تحت امر را حل کنند و اگر مدیری نتواند مسایل حوزه ی خود را حل کند و مسایل به بیرون انعکاس یابد، نشان از این است که شخص توان حل مساله را ندارد.
محمدشعاعی اضافه کرد: در تمامی انتخاب ها و انتصاب های سیستم ، سعی داریم،با شایسته سالاری از نیروهای درون سیستم که تخصص و تعهد بالایی دارند و جوان و پرتلاش هستند، استفاده کنیم.
سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم در خصوص انتصاب ابوالفضل ترکمن به عنوان سرپرست معاونت حفاظت و امور اراضی گفت: امید است ایشان با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از تقوای الهی ، رعایت قوانین و مقررات و با استفاده از کلیه ظرفیت ها، استعدادها و نیروهای متخصص و متعهد در راستای اهداف سازمانی به ویژه نظارت بر عملیات اجرای ممیزی و کاداستر اراضی ملی و دولتی، همکاری در رفع تداخلات ناشی از اجرای قوانین موازی، بهره برداری بهینه و منطبق با توسعه پایدار از اراضی ملی و دولتی با مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی در قالب ماده 3 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگلها و مراتع، برنامه ریزی جهت تثبیت مالکیت و حاکمیت دولت بر عرصه های منابع ملی و دولتی در راستای سیاست های ابلاغی سازمان، پیگیری ارتقاء پوشش حفاظت و حمایت از منابع طبیعی بر اساس تکالیف قانونی مقرر، بررسی علل و عوامل تخریب منابع طبیعی و نظارت بر مصوبات کمیسیون های واگذاری اراضی گام های موثری بردارند.
در ادامه جلسه، ابوذر جعفری به عنوان رئیس اداره امور اداری، رفاه و پشتیبانی اداره کل منصوب و طی حکمی از ایشان خواستند تا در راستای تحقق اهداف سازمانی به ویژه تهیه سند جامع نیروی انسانی اداره کل، حفظ و تقویت نیروی انسانی و تکریم بازنشستگان، ساماندهی ناوگان خودروئی و تقویت امور رفاهی کارکنان و پیگیری امور مربوط به احداث ساختمان اداری اداره کل گام های مؤثری بردارد.
ارسال به دوست